U.A.T. Comuna Stȃlpeni, cu sediul in comuna Stȃlpeni, str. Principală nr.16, judeţul Argeş, organizează în conformitate cu prevederile O.U.G. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare și H.G. nr. 762/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, procedura de recrutare si selecție pentru funcția de:
Procesul de recrutare si selecție va consta în depunerea de către candidați a unui dosar de candidatură şi susținerea unui interviu de selecție, după următorul calendar :
Condițiile generale de participare sunt :
- cunoașterea limbii române ( scris și vorbit) si cetățenia română sau cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene cu conditia sa aiba domiciliul în România;
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- capacitate deplină de exercițiu;
- stare de sănătate corespunzătoare functiei pentru care candideaza, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate, cu o valabilitate de 30 de zile;
- să nu fie destituit/a dintr-o functie publica, sa nu-i fi fost revocat contractul de mandat pentru neindeplinirea indicatorilor cheie de performanta sau sa nu-i fi incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 5 ani;
- nu au inscrieri in cazierul judiciar;
- nu au inscrieri in cazierul fiscal;
Cerinţe specifice :
- studii superioare economice sau juridice;
- experiență de cel puţin 5 ani în specialitatea studiilor, experiență in managementul/administrarea societatilor constituie avantaj ;
- evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi prevăzute de O.U.G. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare şi Legea 31/1990 republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Selectia se realizeaza cu respectarea principiilor nediscriminarii, tratamentului egal si transparentei.
Dosarul de candidatură se va depune pana la data de 28.08.2023, ora 15:30, la Registratura Primăriei Stȃlpeni, str. Principală nr.16, judeţul Argeş, in dosar plic inchis si sigilat, unde va primi un numar de inregistrare și data certa a depunerii. Dosarul trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente :
- Cerere de înscriere – formular care se obține de pe site-ul Primăriei Stȃlpeni sau de la Registratura Primăriei Stȃlpeni, formular nr.1 ;
- Copie act identitate ;
- Curriculum vitae (model European conform H.G. 1021/2004).
- Copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări ;
- Extras Revisal/Copia carnetului de muncă/copie dupa contract mandat/adeverințe doveditoare ale experientei de munca si administrare/conducere;
- Cazier judiciar / declaratie pe proprie raspundere conform formular nr.2 ;
- Cazier fiscal / declaratie pe proprie raspundere conform formular nr.3;
- Adeverința medicala care să ateste starea de sănătate corespunzătoare de la medicul de familie / declaratie pe proprie raspundere conform formular nr.4;
- Declarație pe proprie răspundere ca informatiile continute in CV si dosarul de candidatura, corespund realitatii conform formular nr.5;
- Declarație de consimtamant prin care candidatul isi exprima acordul de a se procesa datele sale personale in scopul procedurii de recrutare si selectie conform formular nr.6;
- Declarație pe proprie răspundere privind neincadrarea in situatia unui conflict de interese conform formular nr.7;
- Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la6 din O.U.G. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare, sau ca nu a suferit o condamnare pentru o infractiune legata de conduita profesionala conform formular nr.8;
Actele prevăzute la pct. 2, 4 și 5 vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Candidaţii declarati admisi la etapa de selecţie a dosarelor, vor fi evaluati in cadrul interviului, ora si locul desfasurarii acestuia urmand a le fi comunicate personal prin intermediul postei electornice si telefonic..
În cadrul interviului vor fi evaluate:
- competențe profesionale de importanță strategică/tehnica (viziune şi planificare strategică, capacitatea de luare a deciziilor şi de evaluare a impactului acestora asupra întreprinderii și angajaților acestuia, marketing strategic) ;
- competențe de guvernanță corporativă (monitorizarea performanței) ;
- abilități sociale şi personale potrivit celor expuse în profilul Consiliului ;
- capacitatea de a lua decizii şi de a evalua impactul acestora ;
- abilități specifice impuse de funcția pentru care candidează ;
- organizarea şi exercitarea controlului.
Persoană de contact : Dinculescu Viorica, secretar comisie, telefon 0248/565537.